‘Regeren is vooruit zien’. Althans, zo was het ooit. Dat het kabinet en de meeste kamerleden dat niet meer doen, houdt ons natuurlijk niet tegen. Wetende dat de traditionele, nationale pietendiscussie weer voor de deur staat, leek het mij als marketeer goed om de NTR alvast van wat ideeën inzake ‘pietenbranding’ te voorzien.
Een ‘inhaakactie’ is een klassiek begrip onder marketingprofessionals en waarom zou Sinterklaas zich niet van die tactiek mogen bedienen? Daarom dus wat semi-educatieve tips hoe men Piet kan inzetten om de coronamaatregelen en een aanstaande mondkapjesplicht aan de man, herstel: het kind, te brengen:
– Mondkapjespiet
– Coronapiet
– COVID-19-piet
– Viruspiet
– SARS-CoV-2-piet
– Anderhalvemeterpiet
– Immuniteitspiet
– PCR-piet
– Valspositievepiet
– IC-piet
– Werkeloosheidspiet
– Horecapiet
– Teststraatpiet
– Sneltestpiet
– Hoogleraarpiet
– ‘Social Distancing’-piet
– Paniekpiet
– Angstpiet
– Besmettingspiet
– Armoedepiet
– Voedselbankpiet
– Faillissementpiet
– #IkDoeNietMeerMee -piet
– Protestpiet
– Influencerpiet
– Dashboardpiet
– Clusterpiet
– …
Welke …Piet kan de NTR nog meer inzetten als ‘educatief middel’ om onze kroost via de #Goedheiligman ‘corona-ready’ te krijgen?